معرفی ۵ سایت برای دانلود تصاویر استوک حرفه ای

معرفی 5 سایت برای دانلود تصاویر استوک

معرفی ۵ سایت برای دانلود تصاویر استوک عنوانی است که در این مطلب از سایت وال استودیو بهش پرداختیم بیشتر تصاویر موجود در این سایت ها توسط طراحان دیگر در کشورهای مختلف به اشتراک گذاشته شده اند بعضی از سایت های معرفی شده موتور جست و جوی تصاویر هستند

۱-فری پیک Freepik

یکی از بهترین سایت ها برای دانلود عکس های استوک و وکتور با کیفیت بالا Freepik است. در این سایت عکس های استوک، وکتور، آیکون و PSD در موضوعات مختلف یافت می شود.

۲-سایت Unsplash

سایت unsplash یک شبکه اجتماعی برای طراحان محسوب می شود که از طریق آن عکس های خود را به اشتراک عموم می گذارند. این سایت بزرگترین ارائه دهنده عکس های استوک با کیفیت بالا و به صورت رایگان است.

۳-سایت معروف دریبل Dribble

بعد از معرفی دو سایت حرفه ای برای دانلود تصاویر استوک نوبت به معرفی سایت dribble می رسد که یک شبکه اجتماعی برای طراحانی است که عکس های وکتور تولید می کنند. در سایت dribble وکتورهای بی نظیر و دلنشینی در موضوعات مختلف می توانید پیدا کنید.

۴-سایت Flickr

سایت flickr یکی از قدیمی ترین سایت های اشتراک عکس در دنیا است. همانطور که می دانید شرکت یاهو صاحب امتیاز سایت flickr است. در این سایت علاوه بر پیدا کردن تصاویر با کیفیت در موضوعات مختلف قادر هستید تصاویر خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید.

۵-سایت Pixabay

سایت pixabay هم شما را در پیدا کردن تصاویر استوک خارق العاده کمک می کند. تصاویر موجود در این سایت نیز توسط طراحان حرفه ای از سراسر دنیا منتشر شده است. اگر به دنبال تصاویر خیره کننده در موضوعات مختلف هستید از این سایت حتما دیدن کنید.

 

کانال تلگرام وال استودیو بهترین ها در کانال تلگراممون!

مطالعه بیشتر