آموزش نصب فونت در فتوشاپ +سریع ترین روش

 

آموزش نصب فونت در فتوشاپ +سریع ترین روش عنوان مقاله ای است که در وال استودیو بهش میپردازیم و سریع ترین روش نصب فونت در سیستم کامپیوتری رو آموزش میدیم با ما تا آخر این پست همراه باشید بزودی آموزش نصب فونت در برنامه های مختلف سیستم و گوشی به خصوص پیکس آرت اینشات و… .رو آموزش میدیم تا فونت های تایپوگرافی خریداری شده از وال استودیو رو نصب کنید.

آموزش نصب فونت در فتوشاپ

  1. برای نصب ابتدا باید فونت های خود را از وال استودیو خریداری یا دانلود کنید عبارت فونت های رایگان را جستجو کنید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید.
  2. صدها سایت وجود دارد که فونت های آنلاین ارائه می دهند ، همچنین می توانید سی دی های فونت را از هر فروشگاه کامپیوتری تهیه کنید
  3.  فایل دریافت شده که به صورت فشرده است آن را EXTRACT کنید تا بتوانید همه فونت ها را نصب نمایید. فتوشاپ پسوندهای .otf ، .ttf ، .pbf را پشتیبانی می کند.
  4. حال می توانید ، روی فونت ها راست کلیک کرده و آن را نصب نمایید. اگر قصد نصب تمامی فونت ها را دارید با یکی از گزینه های Shift-Click و Ctrl-Click می توانید همه آنها را نصب نمایید.

اگر گزینه نصب ندارید باید از کنترل پنل برای اضافه کردن فونت استفاده کنید.برخی از رایانه ها نصب آسان را اجازه نمی دهند. برای نصب در این شرایط مسیر زیر را دنبال کنید :

Start > Control Panel > Appearance and Personalization > Fonts

۵٫ وقتی صفحه جدید باز شد ، روی لیست فونت ها راست کلیک کرده و گزینه “Install New Fonts” را انتخاب کنید و فونتی را که می خواهید نصب کنید.

پس از نصب فونت و فونت ها میتونین وارد نرم افزار بشید و از ابزار متن با این فونت نصب شده کار کنید اگه سوالی هم داشتید زیر این پست کامنت بذارین تا جواب بدیم. با این روش میتونین فونت ها رو برای تمام برنامه های سیستم نصب کنید اما دقت کنین که فونت های شما باید با فرمت تی تی اف باشن اما…یه سری فونت های تایپوگرافی PSD رو میتونین با فتوشاپ هم استفاده کنید.

مطالعه بیشتر