معرفی سایت های دانلود فونت انگلیسی +جدیدترین سایت ها

معرفی سایت های دانلود فونت انگلیسی توی این مقاله وال استودیو بهتون یه سری سایت ها برای دانلود فونت های انگلیسی حرفه ای معرفی میکنیم که میتونین ازشون برای دانلود فونت های مختلف انگلیسی بصورت رایگان استفاده کنین این سایت ها رو در ادامه میتونین ببینین.

فونت گوگل

سرویس متن باز Google font در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و حاوی فونت های مختلفی است. در این سایت کاربران سریع‌ تر می‌توانند فونت‌ های جدید را آزمایش و حتی آنها را با فونت‌ های دیگر مقایسه کنند.

سایت Font Squirrel

همانند سایر ابزار های دیگر مانند اکشن ، براش ، پترن و … در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و پرکاربردی مانند فتوشاپ، کورل دراو، از فونت ها استفاده می شود .

فونت های فارسی و انگلیسی

وبسایت Font Library یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه ارائه فونت های تحت وب می باشد که انواع فونت های فارسی و انگلیسی و… را شامل می شود و شما تنها با قرار دادن یک کد ساده در وبسایت خود می توانید از آن فونت استفاده کنید.

فونت های انگلیسی رایگان در Befonts

شما می توانید بهترین و زیباترین فونت های حرفه ای انگلیسی رایگان را برای استفاده شخصی یا تجاری از Befonts دانلود کنید مانند سایت قبلی اگر فونت خاصی دارید می توانید با عضویت در سایت فونت را ارسال کنید تا به آرشیو وبسایت اضافه شود.

فونت اسپیس

FontSpace جزء ۱۰۰۰۰ وب سایت برتر است که یک بازار متمایز برای طراحان، علاقمندان گرافیک و … است که مجموعه ای بیش از ۳۲۰۰۰ فونت رایگان که توسط طراحانی که در سراسر هان به اشتراک گذاشته اند را ارائه می دهد.

 

کانال تلگرام وال استودیو بهترین ها در کانال تلگراممون!

مطالعه بیشتر